Tuesday, January 27, 2009

new school


here we gooooo with sri utama school, ahaa this is my new school BITCH! sumpah masa 1st day of school aku mcm orang bodoh je. dah la kena tggu kida lama gila sebab sekolah ni start at 8am so minah ni pun dtg 7.40am mcm tu. tak ke bangang aku tggu dia dari 7.10am. grr dah la first day aku boleh pulak bantai demam. ni semua gara-gara interview ngeng tuh. WTF! then lepas kida dtg, kida bwk aku pergi tmpt assembly semua and dekat situ ada la beberapa orang tegur aku. yang aku ingat orang first ckp "welcome to SSU" is Natasha Munira. and lepastu Diyana Fatin, Tiara, Allya, Aini && Fauzann.

hehhh, time tu baru aku rasa yangg diorgg semua friendly gila. HAHAHA, happy happy. ingat kan kawan aku nnt kida je en? huu~ okayyy, after that masuk class. that time aku tak plan langsung nak duduk dgn siapa semua sebab kalau boleh mmg nak duduk sebelah kida tapi kida dah duduk dgn Aini. soooo aku punn cari lah org lain. first first masuk class dah kena cari meja sebab tak cukup ): sedihhhh. ahaa lepas dapat meja, guess WHAT aku duduk dengan siapa?!?!?!?! HAH, AKU DUDUK SORANG LA WEH! && BELAKANG SEKALI pulak tu. perghh terbakar gila ah. tapi nak buat mcm mana dah aku start lambat. HAHA :D then depan aku sepatutnya Diyana & Janise. i think Janise kesian kot tengok aku duduk belakang sorang sorang so dia move to another side. then Diyana ask me to seat with her. ahaa HAPPY HAPPY dapat duduk dengan someone (: OMG sumpah aku suka gila bau Diyana. wangi nak mampos! ntah berapa juta la harga perfume dia sampai wangi sangat. geram gila wehh rasa macam nak makan je. HAHAHA *tak pasal*

after break i think, ahaa ms Padma bagi sports house dekat all new student so that time aku dapat Red House. suka jugak la sebab Red kan? ala ala Pink gituuu. okay, time tu dah la panas terik and bole pulak mrs singh suruh ktorang "beratur" mcm budak budak like PANJAG GILA sbb ramai sangat new student. so ktorg pun Q la panjang panjang tu. aku & kida membebel && cuci mata tgk budak kindergarden. wao, comel gila la weh. after Q guess wht? boleh la pulak mrs singh pergi tukar kan aku dekat Yellow House! wtf! i hate yellow. grr nak tak nak terima jela. nasib baik Aini pun in yellow house so OKAY la dari tade kawan right? hee so, tu jela pasal my first day of school. HAHAHA, lupa nak bgtau. RAMAI gila HOT GUYS :D best best!

No comments:

Post a Comment