Sunday, January 25, 2009

after 3 week sekolah, and yeahhh aku update juga blog ni, ATLAST! HAHAHA, people yang baru follow this blog, sorry la eh? actually dh banyak aku delete all the post yg lama lama punya. just need some space to start a new life (:

hari ni 25 jan 09

nothing much, just bangun tidur then breakfast mandi online lepastu yang bestnya pergi wedding dekat PUTRA HOTEL! oh goddd, banyak gila hot guys weh. tak tipuuu -_____-" mak kata, hahh CUCI MATA BIAR BERSIH BERSIH! muahahaha :D makanan mcm siot tak sedap. tapi dah biasa sbb kenduri dekat tmpt grand mcm tu makanan mmg tak sedap. after wedding pergi rumah mak long dekat ampang which is dekat gila babi dengan rumah si cik farah hanan nih. mak long aku tu kalau bercerita mmg tak ingat dunia la en KUAT! so aku mcm layaaannnnn jela apa dia merapu. sumpah mak long ROCK doe. ada ke dia suruh aku colour rambut colour KUNING! WTF! mmg tak la kan. HAHAHAHA :D sembang punya sembang abah dah bising ajak balik sebab nak pergi tgk rumah apa ntah so follow je la. thennn dalam kereta BOSAN BOSAN taknak cerita. HAHAHA! then boleh pulak berangan nak pakai apa fr prom night laa hape laa. bodoh bodoh je. nothing interesting punnnnn.


22 Feb 09
OH FUCK, i miss my sister ALOT! kakak i lappppp youuuu <3

No comments:

Post a Comment