Monday, January 26, 2009

HOHO, happy chinese new year

12.38 am
bosan bosan bosan. okay mercun tu tade kuat lagi ke nak bunyi. aku dh tutup telinga dgn bantal pun still dengar jugak. relax sudah, orang lain pun celebrate chinese new year && TAK PERLU kot nk main mercun mcm sial kuat gila. tak pasal je nnt ada org join ISRAEL yang bom bom GAZA tuh. eh fuck ah, bunyi tu sumpah annoying doe TAK TIPU. makin lama makin kuat aku bagi bom atom tau lah. eh hello, ingat MALAYSIA BAPAK KAU PUNYA?!?!?!
haihhh kalau ye pun dunia dah maju sampai nak buat mercun kuat kuat and bunyi mcm ni haa "siuuwwwwwwwww pommmmm pommm pommm" dah macam buang tabiat doe. HAHAHAHA, apa aku merapu nih. whatever it is, Happy Chinese New Year (:


dee,
sumpah geram dgn kauu. aku call bukan nak angkat. kalau angkat pun fr sure kau tido. wehh wehh jom jog esok *muka menipu*

grrr
perut aku dari pukul 11pm tadi dah berbunyi. apa la masalah. nak kata tak bagi makan, aku dah sumbat mcm mcm tadi. siot ah, nak makan tapi takut nak turun bawah. grrr PERLU KE HIDUP MCM NIH? touching pulak en. *takpasal*

No comments:

Post a Comment