Monday, January 26, 2009

26 jan,


yeahhh todayyy aku bangun mcm lambat sikit sebab selalunya pukul 10 dah terpacak dekat depan dapur && "ma, wht fr breakfast?" and pagi tadi ma yang dtg kejut aku semua then siap bagitau dia dah belikan nasi lemak and and air dia dah buatkan. i was soooooo excited sbb dah lama tak makan nasi lemak and straight bagun, mandi MAKANNNN :D weeeee~ okay time tgh makan nih, baru je nak masuk mulut tiba tiba along (which is abang aku) yg sial tu boleh bantai cari pasal dgn aku la pulak en. "weh izzati, nasi lemak tu mak beli utk aku lah" and dlm hati aku sumpah nak terajang dia. "kau dah tiba tiba balik lepastu ada hati cakap nasi lemak ni kau punya! nak, beli ah sendiri" and bla bla blaa ktorg gaduh like 10 mins tiba tiba ma turun MARAH AKU?!?!?! tak sial la pulak en. pehal la masalah abg aku tu. setiap kali balik rumah je ada je benda nak bagi aku naik angin. ATLAST, aku mengalah and i said "nahhhhh ambil lah nasi lemak kau!" aku basuh tangan semua then lari masuk bilik. ecehhh ecehhh merajuk la konon. thennn ma dtg pujuk aku semua lepastu ma buatkan MAGGIE. HAHA, mcm siot je maggie tapi its okay i dont mind. i love my mum. apa je dia masak aku makan (: WAO, anak misali lahhh kononNYA!

satakat tu jelahh then naik atas ONLINEEEEEE :D ma suruh aku buat hw and hell yeah, mmg HARAPAN la kan aku nak buat hw tu. but i'll tryyyyyyyy. HAHAHAHA! rinduuuu sekolahhh la siaaaaal, rindu lepak andalus after school semua. yang paling best pasal sekolahhh, boleh aku cuci mata pagi pagi tgk TWINS :D right tiara? HAHA, bodoh bodoh je. okayyyy thats it. tataaaaaa~

No comments:

Post a Comment