Monday, March 9, 2009

mula lah aku punya sejarah hidup,

ishhh bengang nya dgn dia tuh. fine ah aku malas nk bebel pasal dia dekat sini kang terasa pulak la en. tapi serious dia TAK PERLU nak JUDGE aku! fuck weh sumpah aku tak suka kena judge. FACE IT! dh lama you kenal i tapi u still tak kenal i kan? berapa kali nk kena bgtau, u jangan buat sampai i BOSAN dgn you. i admit yang i mmg tak reti nk terus terang dgn you but please la tak kan you tak tau girl's feeling mcm mana. hermm okay izz, FORGET IT ):

back to my own story (:

okay bangun je pagi tadi dee call and dia cakap "weh izz, kau jangan tidur dah. aku nak on the phone dgn kau" HAHAHA comel je perempuan nih. lama gila tak on the phone dgn dee. i love you bestfriend (: then ktorang gossip cerita pasal family problem la. awww so sweet kan? herm then aku ajak dia dtg rumah sebab 'aku kan sekarang KONON nya kena grounded' BABI betul. dah la start esok balik sekolah ma yg ambil. FUCK OFF! tapi bagus jugak, boleh la aku berjimat (: around 3 smthng dee dtg rumah aku. ahaaa lama gila tak lepak dgn minah nih. guess what apa ktorang buat? haaa "ONLINE" gila tade life en? kecian la dekat dee, ala maklum la internet rumah terbakar. tu pasal jumpa internet je "weh weh aku nak online". HAHAHAHA "haaa ambil la kau, aku dh bosan online" haha then ktorang on webcam dgn rahman and farez :D sumpah best! dgn rahman la tak boleh bla. kantoi bilik dia ada 'RAHMAN' besar besar! gila mcm budak budak. tapi tape you still handsome la RAHMANku sayang. weheee!

lagi satu hot story which is budak tu tade ah HOT pun. sumpah kau kecoh gila en? dh la dulu bukan main lagi BATAK aku. siap letak photo aku besar besar dkt myspace kau. then time aku couple dulu, semua la kau nak gedik gedik. FINE, dulu aku memang boleh sabar! ye izz, sabar
sabar
! dah lama lama kau punya perangai makin sial. mula la dia ni start cari gaduh dgn aku and she said "eh kau tu dah la BAJET HOT" ya allah gila tade life doe ayat kau. sumpah ayat macam budak baru nak up. yeahhh bila orang dh buat taik dgn kita, of couse kita akan DELETE dia dekat myspace kan? yeahh thank god aku telah delete dia but DULU la DULU! after 4 or 5 months dia add aku balik and cakap sorry semua. fine aku ni lembut hati sangat sampai aku approve dia semua. then ktorang kawan (: eiuwww sumpah kau TIKAM BELAKANG! add je lebih, lepas tu STALK aku macam puki. semua kawan aku kau nk add, nak kenal. yang paling tak boleh bla kau bajet dekat semua orang kau rapat dgn kawan aku. SUMPAH TADE LIFE doe! beragak ah nk UP sekali pun. dah tu, selalu baca comment aku? asal eh? best sangat eh? kau tu, nak cover pun, baik baik la sikit. BESTFRIEND kau tu rapat dgn aku so sorry la aku dah tau semua benda la from dia. HAHAHAHA now aku mmg deserve nak benci kau, delete kau, maki hamun kau, and bunuh kau(kalau aku nak). nasib baik aku baik tade la sampai nak bunuh bunuh semua nih. dah tu tadi baru aku dapat tau yang kau tetiba BUAT BLOG pulak tu. tak kisah la kau nk buat blog en tapi SUMPAH SEBIJIK gila mcm blog aku. then poyo poyo suruh semua orang tengok. bajet la kau, asshole! masyaallah kalau ye pun nak jadi 'wanna be' cari la orang lain. orang yang kau dah kutuk bajet hot jugak kau nak kan? SUMPAH TAK FAHAM -,- boo you, DOUBLE LOSER!

No comments:

Post a Comment