Wednesday, February 11, 2009

boringgg dayyyy!

okay hari ni sekolah mcm biasa. tak best sangat tak bosan sangat. just nice la cuma lagi best kalau sorang mamat ni tade, SUMPAH AMAN gila SSU. eh fucker, kau tau tak yg semua org dekat SSU tu tak suka kau? eiuwww bapak annoying doe kau. bajet kaya, bajet hebat, bajet handsome && bajet PERFECT! ishhh meluat ah weh. HAHAHA, aku dgn kida kalau sehari tak kutuk tht guy tu sumpah tak sah doe. weheee tadi dia kena 'palau' dgn semua org. goshhhh gila bahagia hidup aku.

back to my story NOT him!

hermmm, lama tak update blog. sorry ): busy busy busy! and banyak homework! lately aku happy gila <3 HAHAHA I LOVE YOU! ahaaa btw, sumpah sedih sebab jenny and annissa nak pergi teknik. herm, im gonna miss you guys! please la jangan pergi. im serious wehh ): sorry gila kalau aku ada buat korang kecik hati dgn aku. i knw since aku pindah sekolah semua, aku jarang hang out dgn korang but it doesn mean aku dah malas nk layan korang. yeahhh sekolah dh jauh, balik lambat, ptg dh penat plus homework. kalau keluar pun, selalunya mesti last minute. bukan tak nak ajak tapi harap korang faham. nnt lagi la 'keluar last minute'. wtf apa aku merapu. SORRY SANGAT SANGAT and seriously aku sayang korang gila babi. dont worry, if korang pergi mana pun, aku still takkan lupa our friendship :D take care!

*haaaaa nak menangis* sebab tak pernah hilang bestfriends -_____________-

No comments:

Post a Comment